Външната реклама се различава от другите рекламни канали – тя не може да бъде избегната. Tъй като повечето хора прекарват по-голяма част от времето си на навън, целевата аудитория на външната реклама се увеличава. Външната реклама притежава голям обхват и въздействие и придава тежест и авторитет, правейки марките известни и емблематични.
Въздействие
![MELINI - Bulgaria Blvd., Sofia](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwjcdecauxbg/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2017-12/melini_bulgaria_blvd.jpg?VersionId=hxgBenIPb3Oy.ll2axouwA1hqOe.wcG6&itok=jcy3vSlG)
Действие
Тъй като потребителите прекарват все повече и повече време навън, те са изложени все повече и повече на въздействието на външната реклама. Академичните проучвания показват, че когато потребителите са навън, те са в активен режим на мисловна дейност. Това означава, че те са по-склонни да поглъщат и да се ангажират с нови послания.
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwjcdecauxbg/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2017-12/p14-_scr_59-_v.jpg?VersionId=eAvJRJNMrEHmpBwat0Op5It8ySlZdVf5&itok=QjJnT-_w)
Креативност
Най-добрите маркетингови кампании са тези, които се запомнят по-дълго време. Те са тези, които резонират с аудиторията и наистина създават връзка между клиента и продукта или услугата. Независимо дали сте в B2B или B2C пространството, създаването на трайно впечатление е най-важният резултат.
![Bus Shelter in Sofia](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwjcdecauxbg/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2017-12/bs_garibaldi_sofia.jpg?VersionId=HRquCV45U60kkm1FsO4_VjQw3sLs8U7A&itok=Xio0iqoY)