1972 - 1982
Нововъведения за фирми и градове
1972
JCDecaux подмени металните рекламните пана с вътрешноосветени панели. Рекламата става по-цветна и блестяща, способна да покаже и най-фините детайли от снимките, които едва сега започват да се използват в рекламата.
1972 1
С желанието си да подобрява растящата градска среда и да предоставя повече услуги общественоста, Париж приема през 1972 г. автобусните спирки на JCDecaux.
1975
JCDecaux проектира нови указателни табели и ги предлага на градовете заедно със своите спирки както и City Information Panels. Френското правителство ги направи стандарт за Франция.
1981
През 1980 и 1981 JCDecaux тества и инсталира в Париж автоматичните обществени тоалетни - проектирани да бъдат чисти и функционални, енергоспестяващи и икономични.
1972
JCDecaux въвежда информационния панел в улично обзавеждане, показващ актуална информация от едната страна и реклама от друга. След три години се формира ново подразделение, което подпомага градската управа при създаването своите карти и комуникации.
1973 bg
JCDecaux въвежда седемдневната кампания, която предлага повече гъвкавост и въздействие върху потребителите.
1976
Представен е нов модел билборд тип PISA, който съчетава от една и съща страна информация за града и реклама - 8 кв.м. Заменен от 1988 г. от бил билборд тип SENIOR
1980
JCDecaux изобретява електронното информационно табло. Градовете вече могат да публикуват информация в реално време 24 часа в денонощието.
1982 - 1999
Дизайн и бизнес иновации
1982
JCDecaux монтира първите си съоръжения в Хамбург, Германия през 1982 година. През 1990 г., няколко месеца преди обединението, JCDecaux е една от първите които ще инвестират в Източна Германия с договор в град Лайпциг.
1992
JCDecaux придобива колоните Morris.
1997
Благодарение на тясното сътрудничество с дизайнера Филип Кокс, JCDecaux печели търга за Сидни. Групата влиза в Океания
1982 1
Екипът на JCDecaux проектира спирка тип Мурана.
1994
Сан Франциско е първият американски град, който става партньор на JCDecaux. Там е инсталиран първия модел автоматична обществени тоалетна, достъпна за хората в инвалидни колички.
1991
1991
JCDecaux придобива колоните Morris.
1994
Сан Франциско е първият американски град, който става партньор на JCDecaux. Там е инсталиран първия модел автоматична обществени тоалетна, достъпна за хората в инвалидни колички.
1998
Infoscreen инсталира през 1998 г. първите цифрови дисплеи на групата в метрото на Виена.
1999 - 2013
До номер 1 в световен мащаб
1999
JCDecaux спечели първата рекламна концесия в Сингапур, и инсталира спирки на Orchard Road..
2001
JCDecaux започва да се листва на фондовата борса в Париж.
2004
През 2004, официално е създаден JCDecaux Innovate.
2013
2013
През 2013 г. JCDecaux купува 85% от Eumex, мексиканска компания, основана през 1995 г. Над 500 души се присъединяват към JCDecaux, укрепва позицията си в Чили и Аржентина, и навлиза в седем нови страни.
1999
JCDecaux купува Avenir, клон за външна реклама на Havas Media Communication. Групата стартира двете нови дейности - големи форамти транспортна реклама.
2003
Нова услуга в портфолиото на JCDecaux, за да отговори на нуждите на градовете за по-добра градска мобилност. Първата схема за самонаемане на велосипеди е стартирана във Виена, Австрия.
2004
През 2008 JCDecaux подписва първия си договор с международното летище в Дубай. Последват други сделки в региона, а JCDecaux Middle East нараства до 250 служители през 2014 г.
2011
JCDecaux Bulgaria става част от JCDecaux.
2013- досега
Развитие и иновации
2013
Ново отдел - JCDecauxLive, е създаден в JCDecaux UK, чиято цел е да осигури по-интерактивни и ангажиращи кампании. Целта е да се активира пълния потенциал на цифровите екрани
2014
JCDecaux предоставя рекламната си мрежите си в услуга на града чрез партньорство с Vodafone, Huawei или Alcatel-Lucent за внедряване на малки клетки на спирките - Амстердам е първият град, с 400 такива.
2014
2014
JCDecaux придобива Continental Outdoor Media. JCDecaux се превръща във водеща рекламна компания номер едно в Африка, с присъствие в 16 държави,
2013
JCDecaux започва да поставя цифрови екрани: на гара Ватерло (Великобритания), Чикаго, Летище Лос Анджелис (LAX)
2015
Умни и зелени спирки в Париж, оборудвани с фотоволтаични панели, USB зарядни устройства и цифрови информационни екрани, предоставящи информация в реално време и локализирана информация.